Nema slobode medija ako novinari rade u uslovima korupcije, siromaštva i straha

REM tvrdi da televizije O2 i Prva nisu promenile vlasnika

05.12.2018.
REM

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) nije primilo prijavu za promenu vlasnika televizije Prva i O2, rečeno je Udruženju novinara Srbije (UNS) u REM-u. Suprotno ovim tvrdnjama, bivši gradonačelnik Beograda i jedan od osnivača Saveza za Srbiju Dragan Đilas sinoć je na Tviteru objavio da je Telekom kupio obe televizije.
„REM nije primio nijednu prijavu za promenu vlasničke strukture u osnovnom kapitalu pružalaca medijskih usluga Radio-difuznog preduzeća B92 a.d. Beograd (O2) i Prve televizije d.o.o. Beograd (PRVA)“, rekli su UNS-u u REM-u, koji je nadležan da odobri promenu vlasničke strukture medija kojima je izdao dozvolu za rad.
Inače, Đilas navodi da je formalni kupac ovih televizija Kopernikus.
„Ako je do sad bilo bar malo svetla i ono će se ugasiti“, naveo je Đilas.
Osim REM-a, i Telekom Srbija demantovao je Đilasove tvrdnje.
"Telekom Srbija i Kopernikus Technology nisu kupile Prvu i O2", rekli su UNS-u u ovoj kompaniji.
Podsetimo, Telekom Srbija je početkom novembra ove godine kupio kablovskog operatora Kopernikus technology.
IZVOR: UNS