Nema slobode medija ako novinari rade u uslovima korupcije, siromaštva i straha

Ne može koza da čuva kupus (ili dvostruki aršini Medijske koalicije)

29.06.2018.
UMMR

Ozbiljnom čoveku mora da se smuči od pojedinih naučnika  iz Medijske koalicije, pogotovu zbog dvostrukih standarda i  različitih aršina, kad je reč o raspodeli sredstava za medije.
Kako je moguće  da im je odjednom zasmetalo što je član komisije u Gornjem
Milanovcu zaposlen u Kulturnom centru?  Kako im to nije bolo oči 2016.
godine kada su razbacivali novac Gornjomilanovčana po svom nahođenju?
Podsećamo ih da je tada u komisiji, koju je izdiktirala Medijska koalicija,
sedeo Predrag Lošić zaposlen u Kulturnom centru, isto kao i sada Bojan
Nešković. Pitamo da li je tada  tek osnovani portal  GM Info u kojem je
,,etički urednik? bio Petar Jeremić (UNS) dobio dvostruko više novca nego
sve televizije, i kako je to moguće? Kako to nimalo nije zasmetalo
stručnjacima koji sada žestoko napadaju sve što im nije po volji ili,
tačnije rečeno, ne mogu više da zavuku šape u narodni ćup sa medom?
Kako uvaženim mudracima nije zasmetalo kada su članovi komisije (Jeremić i
Stojan Marković) u Prijepolju dodelili sredstva Sandžačkoj televiziji koja,
kako se navodi u tužbi Regionalnog medija iz Novog Pazara, nije imao
adekvatne dozvole za rad, zbog čega se vodi postupak pred sudom?
Kako je moguće da su ?experti OEBS? tipa Jeremića i njegov ortak, ( i član
Radnog tela za novu medijsku strategiju kome je, gle čuda, suđeno za krađu
humanitarne nafte od građana Čačka u najteže vreme sankcija) dozvolili sebi
tako nešto, oštetivši drastično na desetine lokalnih medija?
Poštovana ?Koalicijo?, da li znate da ste Vi skrojili takvu strategiju? Da
li znate da je Vaša strategija donela samo nevolje medijima, a mnogima
katanac?
Da smo bili prinuđeni da se samoorganizujemo kako bi smo se odbranili od
šićardžija koji su nasrtali na budžete, delili šakom i kapom samo sebi i
svojima?
Evo, ponovo isti ljudi verovatno prave, šteluju i dorađuju strategiju kako
bi još jednom radili isto, kako bi svojim fantomskim medijima, lažnim
portalima i  fiktivnim preduzećima dodeljivali ,,vrhunske projekte? za
goleme pare (kao, na primer, kad su tražili u Gornjem Milanovcu 972.000
dinara za 20 tekstova?).
Počujte poruku Udruženja medija i medijskih radnika:
Mnogo ste se zaigrali.
Može kako hoćeš ali ne može dokad hoćeš.
Ne može koza da čuva kupus.
Naša poruka je jasna, upućena je samo špekulantima kojih, na žalost ima
svuda, i kao u lošoj priči uvek se dograbe nečega što im ne pripada.
Dužno poštovanje časnim ljudima kojih, sigurni smo, ima u svakom medijskom
udruženju. Očekujemo dan kada će svi takvi sesti i napraviti strategiju za
opšte dobro, i u interesu svih medija koji uspevaju da opstanu uprkos
krokodilima koji ne prezaju ni od čega, i koje zanima samo svoj džep
IZVOR: UMMR